2014. június 23., hétfő

Istenes vallomás


Padlón vagyok.
Nincs már lejjebb emelet.
Ülök a földön és bőgök.
Ordítani már nem vagyok képes, kiadtam minden hangot, ami valaha bennem létezett.
Kileheltem az utolsó dalt is magamból. Szenvedek, mint akit kibeleztek. Kibeleztek, ledobtak.







Mondd Isten, te ezt viccesnek találod??
Mondd, hogy gondolod, hogy ennyire megkínozhatsz?
Mondd, mit képzelsz magadról, hogy csak úgy elveszed, ami neked tetszik?!
És miért kell ennyi mindent elveszítsek egyszerre?
Nem tudod adagolni ??
Részletekben oda adni ?
Pár napba belegyömöszölöd , ami másnak egy életre is elég !!
 
Nem szóltam semmi, amikor gyerekként lenyeszegették az ágaimat, hogy ne tudjak kiterjedni és gyümölcsöt teremni!
Nem szóltam semmit, amikor csúfoltak a többiek és a hátam mögött élvezték a gúnyaikat!

Nem szóltam semmit, amikor kamaszként elvetted tőlem a támaszomat és egyedül hagytál idegenek között!
Mondd csak, panaszkodtam, mikor megrugdostak magyarságom miatt??
Szóltam egy büdös szót is, amikor a szerelmem eldobta az életét??? 

Hmm???????!!!!!!!!!
NEM SZÓLTAM!!!!

Nem szóltam, csak tűrtem, elviseltem, kibírtam.
I-G-E-N!
Csakazértis felálltam, mert volt valakim, aki életem legsötétebb éjszakáin és legrémesebb történeteimben mellettem volt.

Egy angyal - egy védőszárny.
De hogy képzeled, hogy Őt is elveszed tőlem??????!!!!!!!!!!
Bármit neked adok, csak add vissza őt nekem, kérlek!
Hallod hogy hozzád beszélek, ugye?
Kérlek szólj hozzám, ne hagyj egyedül ... 

Most már nem haragszom rád, dühöm átlényegült. Rádöbbentem arra, hogy te nem elvetted tőlem, hanem visszaadtad.
Lelke lehetnyire, gyönyvirágillattal kísérve megérintett azon az éjszakán, amikor tehetetlenségemben elátkoztalak téged.
....
....

Istenem, köszönök neked minden pofont, megrázkódtatást, fájdalmat és megalázást. Ezekben láttalak meg Téged és kaptam vissza a szeretetemet.

Istenem,
köszönöm,
hogy Ő -
volt nekem!    
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése