2014. augusztus 21., csütörtök

Évfordulós vallomás

Házasságunk 16ik évfordulója alkalmából ültem a levélpapír fölött és gondolkodtam. Mit írhatnék férjemnek, amit még nem vetettem papírra? Mondatok helyett egyszavasok jutottak eszembe és elkezdtem őket leírni. Az első 8 sor után vettem csak észre, hogy ezek a szavak nemcsak rímelnek, hanem időrendben is vannak. Így született meg ez a "vers", 16 év élménye, mint egy visszapillantó tükör, kicsit meggyorsítva...


16 év

Pillantás,
mosolyok,
nevetés,
szerelem.

Kézfogás,
simítás,
ölelés,
mélyverem.

Csókokkal
ellepett
testünkkel
zuhanás.

Ünnepség,
gyűrűsujj,
fényképek
vallomás.

Szeretlek
érzés,
teljesség,
átadás.

Ölelés,
szerelem,
csókok,
foganás.

Nagypocak,
élvezem,
uborka
s fagyizás.

Gyermek egy,
majd kettő,
három
a ráadás.

Nevetés,
gyerekzaj,
ricsaj,
kacagás.

Óvoda,
elválás,
sírás,
megszokás.

Vigasz,
anyaszív,
szeretet,
megnyugvás.

Ölbújás,
ölelés,
megöl
az elválás.

Göröngyös
utakon
fájdalmas
kiáltás.

Táplálás,
érlelés,
csemete,
iskola.

Sikerek,
lovaglás,
hegedű,
kiskutya.

Elmúló
szerelem,
mély lyuk
a záloga.

Ráncok,
fájdalom,
könnyek
bánata.

Szívtépő
hazugság,
hangtalan
szócsata.

Ürestér,
messzicél,
szétesés
válasza.

Lélekbe
pillantás,
megváltás
sóhaja.
 
Levedlés,
újulás,
tisztulás
hűs zaja.
 
Szerelem
fellobban,
mélytenger
illata.
 
Tudatos
együttlét,
választás
óhaja.
 
Hosszú út,
kihívás,
bátorság
víg dala.
 
Szeretet,
szerelem,
megáldott
barlangja.
 
16 évünk
hegy-
völgyes
garmada.
 
Őszinte
vallomás,
ajándék
számodra.
 

2014. augusztus 16.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése